Wednesday, September 13, 2006

userbar اختصاصی بسازید

چندی پیش وبلاگ زیر خط IT مطلبی داشت با عنوان " آموزش ساخت Userbar " . حالا این چی هست ؟
اگر از کاربران فروم های اینترنتی باشید حتماً تا به حال در قسمت امضای بعضی از کاربران با تصاویر مستطیل شکل باریکی مانند شکل زیر برخورد کرده اید. به این گونه تصاویر اصطلاحاً Userbar گوید. معمولاً کاربران فروم ها با ساختن Userbar های مختلف علاوه بر زیباتر کردن امضای خود به نوعی نرم افزار یا وب سایت دلخواه خود را نیز در بین دیگر بازدید کنندگان تبلیغ میکنند. ( به نقل از زیر خط IT )
شما می تونید در این سایت از نمونه های زیادی که توسط کاربران درست شده است استفاده کنید . همچنین با استفاده از این آموزش می تونید با برنامه Photoshop یکی برای خودتون بسازید . امروز می خوام برنامه ای رو در این زمینه معرفی کنم که کارش اینه . شما با استفاده از این برنامه می تونید مثل آب خوردن برای خودتون از این اشکال به اصطلاح Userbar بسازید . برای دیدن تصاویری از این برنامه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می تونید به سایت برنامه مراجعه و برنامه رو می تونید با حجم 683 کیلوبایت از اینجا دانلود کنید .

5 comments:

Anonymous said...

اگه میشه در مورد اکستنشنهای فایرفاکس هم بذار

Anonymous said...

kheyli arali bood
zire hamon matlabam behesh link midam

Anonymous said...

photoshop kheili behtare . bahash chizaye ghashang tari mishe sakht . vali khob inam baraye kasi ke vaght va hosele nadare khoobe .

Anonymous said...

با درود خدمت آقا نويد گل... دستت درد نکنه
يه سؤالی داشتم در مورد فتوشاپ...
فرض کنيم يه عکس داريم و ميخوايم رنگ پشت ضمينه رو عوض کنيم، ناحيه انتخاب رو چه طور بايد تنظيم کرد که ضايع نشه... مثلاً مو و اينها
دمت گرم
بای بوی

Navid said...

والا من با فوتوشاپ زیاد بلد نیستم کار کنم . بیشتر با کورل کار می کنم