Thursday, September 14, 2006

اینو هم اضافه کن

این RSS هم برای خودش دنیایی هست ، هر روز محبوبتر از دیروز ... به همین دلیل هر روز خبر خوان جدیدی ( Rss Reader ) درست می شه ، در همین رابطه خیلی از وبلاگ ها و سایت ها برای راحت کردن کار خوانندگانشون گزینه هایی رو در سایتشون قرار دادند که خیلی راحت با کلیک کردن رو اون گزینه سایت به برنامه خبر خوانتون اضافه می شه . از معروفترین خبر خوان های آنلاین می شه به Bloglines , Google Reader , NetVibes و My Yahoo اشاره کرد . به علت تعداد زیاد این سایت ها معمولا تعدادی از محبوبترین اونها در داخل وبلاگ یا سایت قرار می گیرند . چندی پیش سایتی با عنوان Add to Any این مشکل رو برطرف کرد . این سایت یه کد به شما می ده که وقتی کاربر روی اون کلیک می کنه در صفحه جدید گزینه های زیادی رو می بینه . با این اوصاف بعضی ها این گزینه رو نمی پسندند چون باید وارد یک سایت دیگه بشه و در حقیقت یه مرحله اضافی ! شاید برای این دوستان سخت گیر سایت FeedButton سایتی مناسب برای این کار باشه ، البته این سایت گزینه های زیادی نمی ده ولی کار جالبه . این سایت به شما کدی می ده که با قرار دادن اون در وبلاگ کاربر گزینه ای با عنوان Add Feed To می بیند که با نگه داشتن موس روی آن لیستی باز می شه که در اون لیست گزینه هایی برای خبر خوان های معروف هست . راستی به نظر شما بهترین خبر خوان آنلاین چیه ؟ من که شخصا با Bloglines خیلی راحتم ...

10 comments:

Anonymous said...

be nazare man Google Reader kheili aali hastesh .

Anonymous said...

من وبلاگ خودم رو از بلاگر عادی به بتا بلاگر منتقل کرده اما نفهمیدم چه امکانات جدیدی اضافه شده امکان داره که در مورد بلاگر بتا هم توضیح بدید؟
با سپاس

Navid said...

قبلا مطلبی در این رابطه داشتیم :
http://asroone.blogspot.com/2006/08/blog-post_15.html

Anonymous said...

ey baba
baz ta ma khastim 1 matlab benevisim shoma zadi to goshehs :(

eybi nadare 1 ki talabet
ta man basham vase post gozashtan dast dast nakonam

1pezeshk kam bod u ham ezafe shodi

Anonymous said...

chiiiiiiiiiiiiiiiii dadash
ba agh navide ma bad soobat kardi ???

;)

Anonymous said...

سلام
من با همه اين‌ها كار كرده‌ام. هيچي گوگل‌خوان (Google Reader سابق!) نمي‌شه. سرعت رشد و بهبودش فوق‌العاده است. امكان جستجوي فيدش عاليه (چون بانك اطلاعاتي خود گوگل رو داره) و مثل جي‌ميل از آژاكس استفاده مي‌كنه. به نظر من كه هيچي گوگل‌خوان نمي‌شه

Anonymous said...

ماشاالله هزار ماشاالله میبینم که وبلاگتون خیلی خیلی خوشگل شده .خیلی خوب شده.مبارک باشه. چند مدت بود اینجا نیومده بودم. یه کاری باهاتون داشتم که در کامنت بعدی مینویسم شاید هم یک ایمیل دادم خدمتتون

Anonymous said...

تبليغات ضداسلامي و انتقاد از حضور «كوكاكولا» در ايران

Anonymous said...

بهترین نرم افزار برای خوندن RSS سایتها چیه؟؟
من خودم الان از snarfer استفاده میکنم اما یه اشکالاتی داره!!
اشکالش اینه که ...
مثلا من لینک اراس اس وبلاگ شما رو دادم و تنظیم کردم هر 5 دقیقه اپدیت کنه اما با اخرین مطلب فعلی شما مطابق نیست.(به روز نیست)
حتی رفرش هم میکنم اما اخرین مطلب رو نمیاره

Anonymous said...

rojo رو هم اضافه کنید خیلی جالبه