Saturday, September 30, 2006

ساعتی جالب برای وبلاگ و سایت شما

شخصا با قرار دادن لوگوهای سنگین ، فلش ، کد های جاوا و ... مخالفم ولی امروز ساعتی دیدم که جالب بود برام . اعدادی که توسط این ساعت نمایش داده می شه رو آدم ها تشکیل می دند . شما می تونید اعداد 0 تا 9 این ساعت رو در اینجا ببینید . با سر هم چیدن این اعداد یه ساعت می شه ساخت که می تونید نمونش رو در اینجا ببینید ، نکته جالبتر اینکه شما می تونید این ساعت رو به وبلاگ و سایتتون نیز اضافه کنید . کافیه این فلش رو دانلود و روی فضای خودتون آپلود کنید . حالا کافیه یسری کد رو به هر جایی که می خواهید این ساعت اضافه بشه رو اضافه کنید . شما می تونید برای گرفتن این کد ها به اینجا بروید . البته توجه داشته باشید که حتما مقادیر HEIGHT و WIDTH رو بسته به نیازتون تغییر بدید ( طول و عرض ) .

1 comment:

Anonymous said...

آقا دستت درد نکنه اینو قبلاً دیده بودم ولی یادم نمیومد کجا در کل بابت همه زحمتایی که قبلاً برای ویزیتورها کشیدی و هم برای این پستت یه دنیا ممنون امیدوارم روز بروز فعالتر بشی :)

ضمناً توی ایران ساب دامین photos1 فیلتر شده و عکسای آپلود شده توی بلاگر قابل دسترسی نیستن من هم نتونستم به این ایمیجها دسترسی پیدا کنم. ممنون میشم اگه جایی آپلودشون کنی