Monday, September 25, 2006

بهترین وبلاگ را انتخاب کنید

یکی از مسائلی که متاسفانه در کشور ما دیده نمی شه و یا خیلی کم دیده می شه ایجاد مسابقه و ... در سطح اینترنت هست . امروز از طریق وبلاگ سایت BBC به جایی رفتم که برام جالب بود . در این وبلاگ سایتی معرفی شده بود که بین وبلاگ ها مسابقه می گذاره و جالبتر اینکه وبلاگ های فارسی زبان هم می تونند در این مسابقه شرکت کنند . وبلاگ بی بی سی می نویسد :
راديو دويچه وله (صدای آلمان) از سال 2004 طی مسابقه ای بين المللی بهترين وبلاگ ها را در چند زبان و موضوعات متنوع به انتخاب مردم معرفی می کند. از همان ابتدا وبلاگ های فارسی نيز در اين مسابقه شرکت کردند. امسال هم اين مسابقه برگزار می شود و علاقمندان می توانند وبلاگ منتخب خود را معرفی کنید .
اگه وبلاگی دارد می تونید با توجه به موضوعاتی که مشخص شده در این سایت ثبت نام کنید تا علاقه مندان به وبلاگتون بتونند به وبلاگ شما امتیاز دهند . جهت کسب اطلاعات بیشتر می تونید به اینجا مراجعه کنید . البته همین الان که شما این خبر رو می خونید وقت زیادی به پایان این مسابقه نمانده ، پس هر چه زودتر اقدام کنید ... از جوایز این مسابقه که به بهترین وبلاگ در هر زمینه اهدا می شود می شه به نوت بوک اپل اشاره کرد ! همچنین به بقیه برندگانی که از سوی هیئت داوران انتخاب می شوند نیز یک دستگاه Ipod ویدئو اهدا می شه . همچنین به بین همه آنهایی که در رای گیری شرکت می کنند یک عدد آی پد ویدئو قرعه کشی می شه و اهدا می شه . جهت کسب اطلاعات بیشتر به اینجا بروید . جهت کسب اطلاع در مورد اینکه چگونه برندگان انتخاب می شوند و زمان بندی این مسابقه می تونید به اینجا مراجعه کنید . شما می تونید با مراجعه به این آدرس به این وبلاگ رای بدید و نظر خود را عنوان کنید . برای رای دادن کافیه بعد از مراجعه به این صفحه روی دکمه Rate This کلیک کنید و مشخصاتتون رو وارد کنید و یه نظر در مورد این وبلاگ ( و در کل وبلاگ های دیگر ) بنویسید و یک امتیاز ( از 1 ستاره تا 5 ) به وبلاگ مورد نظر بدهید . دقت داشته باشید که از ایمیل اصلیتون استفاده کنید چون ممکنه شما در قرعه کشی برنده شوید و برنده جوایز نفیس این سایت شوید ... پیشنهاد می کنیم دوستانی که وبلاگ دارند ، وبلاگ خودشون رو تا 30 سپتامبر ثبت کنند و اونایی که وبلاگ ندارند امتیاز واقعی وبلاگ های ایرانی و خارجی رو بدهند ، به امید اینکه بهترین وبلاگ انتخاب بشه ...

5 comments:

Anonymous said...

dige mesle gozashte ha neminevisia.agha hamid ke aslan neminevisan ye chnad hamkar begir
http://itonline.myblog.ir

Anonymous said...

salam,
man khaily az weblog shoma khosham omade, baraye hamin ye 5 setarere dar site "thebobs.com" be shoma dadam va link shoma raa dar weblog gozashtam.

Movafagh bashid.

Anonymous said...

سلام دوست عزیز،
ما لينك شما را در قسمت پيوندها قرار داديم اگر زحمتي نيست شما هم به ما لينك دهيد.

حامي said...

سلام .مشكل فارسي نويسي از راست به چپ رو كه آموزش دادين براي من حل نشد .همون طور كه در پست آخر نوشتم .اگه ببنيد مشكل داشت .لينكش رو در بلوگر پيدا كردم .مشكل حل شد .هم باز
ممنون .اين هم لينكش براي شما
http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=41374&topic=8914
من نمي تونم عكس بذارم .پس از آپلودميگه كلمه "دان" رو بزن ولي اين كلمه در صفحه وجود تداره .اگر ممكنه راهنمايي كنيد.ممنون

Anonymous said...

لذت های کوچک زندگی ف.
امروز : هموراژی ساب آراکنوئید (نوعی خونریزی مغزی)