Wednesday, September 20, 2006

فایرفاکس و اپرا بروز شدند

امروز نسخه جدیدی از فایرفاکس با ورژن RC1 RC1 در سایت موزیلا قرار گرفت . در این نسخه بسیاری از مشکلات برطرف شده ، مرورگر سریعتر شده و رابط کاربری بهتر شده . شما می تونید نسخه قابل نصب رو از اینجا دانلود کنید ولی ما پیشنهاد می دیم نسخه پرتابل که نیازی به نصب نداره رو از اینجا دانلود کنید و از این نوع استفاده کنید . برای دانلود نسخه های مربوط به مکینتاش و لینوکس نیز می توانید به اینجا مراجعه کنید . طبق زمان بندی موزیلا نسخه RC1 در تاریخ 26 سپتامبر روی سایت موزیلا در دسترس قرار می گیره ... دیروز نیز اپرا نسخه جدیدی رو روانه بازار کرد با عنوان Opera 9.02 RC2 . در این نسخه مشکلات مربوط در رابطه با هنگ کردن در سایت لایو ماکروسافت حل شده و این نسخه مشکلات کمتری با جیمیل و نسخه جدید یاهو میل داره و مشکلاتش با سایت های ویدئو ای مانند یوتیوپ تا حدودی بر طرف شده . شما می تونید نسخه قابل نصب در ویندوز رو از اینجا دانلود کنید .

10 comments:

Anonymous said...

اینجا رو
http://itonline.myblog.ir

Anonymous said...

اینجا رو
http://itonline.myblog.ir

Anonymous said...

kheili mamnoon az in khabaret ...
rasti chera gofti portable ro download konim ?

Anonymous said...

damet garm akhareshi

Anonymous said...

salam be hameye doostan
ye ja peida kardam ke toosh jadid tarin akhbar va mataleb va maghalatee marboot be skhat afzar ro mitoonid peida konid . dar zemn har soal va moshkeli ham ke dar in zamine darid ro mitoonid matrah konid va motmaen bashid ke pasokh migirid . hata agar ham javab nagirid motmaenan etelaat va daneshe jadidi be shoma ezafe khahad shod .

http://www.forum.sakhtafzar.com/

Anonymous said...

يه سوال تخصصي
ميشه كاري كرد كه من وقتي از نسخه پرتابل استفاده مي كنم هستوري و اكستنيشنهايي كه نصب مي كنم روي فاير فوكس تو پشه خود فاي فوكس باشه تا بتونم با خودم هر جا خواستم ببرم

Anonymous said...

واقعا اين هنگ كردن ها مشكل درست ميكرد

Anonymous said...

asroone ham tamoom shod baghali shod raft

Anonymous said...

salam agha navid
chi shode ? chera chand vaghte up nemikoni ? gharar bood ke az in be bad zood be zood up koni ?
moshkeli pish oomade ?

Navid said...

در مورد اینکه گفتیم پرتابل :
نسخه پرتابل نیازی به نصب نداره پس در صورت پشیمون شدن دیگه لازم نیست برنامه ای پاک بشه و ... کافیه فولدرش پاک بشه .
کلا برای نسخه های بتا پرتابل خیلی بهتره چون بدون اینکه هی برنامه جدید روی هم نصب بشه کافیه اون فولدر پاک بشه و جدید اجرا بشه .
از نکات قابل توجه پرتابل فایرفاکس می شه به این اشاره کرد که در اولین اجرا تمامی هیستوری ، کش و اکستنشن ها از نسخه قبلی به این نسخه منتقل می شه .
==================================