Tuesday, September 26, 2006

همکاری اپل و ای ام دی

این چند روزه خبر های زیادی مبنی بر همکاری شرکت اپل با AMD شنیده می شه . چیزی که حتی کسی فکرشو نمی کرد ورود AMD به دنیای Apple بود ولی با خرید شرکت ATI توسط AMD این شرکت به شرکتی قدرتمندتر از گذشته تبدیل شده و حالا تصمیم داره با شرکت اپل قراردادی برای قرار دادن چیپست های AMD بر روی کامپیوتر های اپل امضا کنه . با عملی شدن این کار بیشترین ضربه متوجه شرکت اینتل می شه که سود فراوان چیپست هاش در حال از بین رفتن هست و در حال حاضر اپل آمادگی خرید چندین میلیون چیپست از محصولات AMD رو داره ، که اگر این اقدام صورت بگیره ما شاهد کامپیوتر هایی با سی پی یو اینتل و چیپست AMD خواهیم بود که در نوع خودش می تونه جالب باشه ... می شه گفت این دومین پیروزی شرکت AMD در این مدت بعد از قرارداد با شرکت Dell هست ... اطلاعات بیشتر رو می تونید در اینجا و اینجا مطالعه کنید .

3 comments:

Anonymous said...

آقا نوید گل به ما هم سر بزن
راستی خبری داری از پارسا سا÷یس چی شده این خبرو بخون مخصوصا اولین نکته مقاله که هنوزم هست
http://itonline.myblog.ir/Post-101.aspx

Anonymous said...

سلام دوست عزیز وبلاگت علاره بر اینکه خوندنیه خیلی هم سنگینه البته منظورم اینه که به سختی لود میشه شما که اینکاره ای یه فکری به حالش بکن.
در فرصتهای بعدی از فایرفاکس هم استفاده میکنیم اما آخه اینجا که نمیشه
فعلا

Anonymous said...

سلام
نويد جان هميشه به خاطر اينکه طرفدار اي ام دي بودي ... يه دنيا باهات حال ميکردم و ميکنم ... چون ميفهمم اين کاره اي و سرت تو فني جات گرمه ... ميفهمي چي ميگي .. موفق باشي ... آشنا