Friday, September 08, 2006

بهترین ها برای آپلود عکس

در این قسمت سعی داریم 4 تا از بهترین سایت های آپلود عکس رو معرفی کنیم ( بدون نیاز به ثبت نام ) . قبلا در مورد سایت های آپلود فایل صحبت کردیم ولی امروز سایت هایی رو معرفی می کنیم که فقط و فقط مخصوص آپلود عکس هستند . متاسفانه بنا به دلایلی نامعلوم تعدادی از بهترین سایت های این دسته فیلتر شدند و ما در اینجا فقط اونایی که در دسترس هست رو معرفی خواهیم کرد : TinyPic.com : این سایت یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت ها برای آپلود عکس هست . از مزایای این سایت می شه به لینک دانلود مستقیم و مطمئن بود رو نام برد . این سایت اجازه آپلود عکس تا سایز 250 کیلو بایت رو به شما می ده و گار عکس شما بزرگتر باشه بطور خودکار کوچکترش می کنه ... Slibe.com : این سایت هم چند وقتی با امکانات بسیار خوب خودش معروف شده . از امکانات قابل توجه این سایت می شه به تنوع لینک ها بعد از آپلود ، لینک مستقیم ، حجمو فایل تا 2 مگ ، تغییر اندازه و کیفیت تصویر قبل از آپلود و ... اشاره کرد ... PicTiger.com : این سایت اجازه آپلود تصویر تا 1 مگ رو می ده و بعد از آپلود لینک های متفاوتی ارائه می کنه . مهمترین قابلیت این سایت آپلود تصویر از روی لینک یه تصویر دیگس ، کافیه شما لینک تصویر رو به این سایت بدید تا این سایت اونو روی هاست خودش آپلود کنه و لینک جدید به شما بده ... WebShots.com : امکان آپلود همزمان تا 10 عکس و همچنین تغییر سایز اونا و مطمئن بود از مزایای این سایت هست . توضیحات بیشتر . درسته که سایت های آپلود بسیاری وجود دارند ولی ما سعی کردیم بهترین اونها رو به شما معرفی کنیم . این سایت ها امکانات دیگه ای هم دارند که کافیه یه سر بهشون بزنید تا با امکانات دیگشون آشنا بشید . نحوه استفاده از این سایت ها بسیار راحت هست کافیه شما روی دکمه Browse کلیک کنید و عکس مورد نظرتون رو از روی هارد انتخاب کرده سپس روی دکمه Upload کلیک کنید ، کمی صبر کنید تا لینک به شما داده بشه . لینک مستقیم عکس نیز Link یا Background نامیده می شه ( کلا لینکی که آخرش فرمت تصویر شما باشه مثل .jpg ) . در همین رابطه می تونید مطلب " دار و دسته سایت‌های آپلود فایل " رو بخونید .

6 comments:

Anonymous said...

SALAM
ali bood
agar toonesti site baraye upload film mesle youtube ya google video ro ham moarefi kon ...

Anonymous said...

دستت درد نکنه ، مخصوصا اون سایت
pictiger
حرف نداشت. در ضمن یه نکته را اصلاح کن ، در سایت وب شات می شه ده عکس را بکجا آپلود کرد ، بعد از اینکه 3 عکس را انتخاب کردی ، به صورت خودکار یه جا برای آپلود عکس بعدی باز می‌شه ، و به مین ترتیب تا ده عکس ادامه پیدا می‌کنه.

Anonymous said...

اول يه تشكر براي اون روش اورجينال ويندوز

بعد اينكه من به سفارش خودتون كاسپر اسكاي رو نصب كردم راضي هم هستم ولي الان يه مدته ازم كد نامبر ميخواد كه با كرك هم از بين نرفته..روشي دارين براش كه مشكلش حل شه؟؟؟

Anonymous said...

navid jan kheily bebakhshid ke in mozoo ro inja matrah mikonam vali majbooram
man az norton antivirus 2006 + norton system works 2006 ( albate antivirus too system works hast ) + norton internet security 2006 estefade mikonam .
ta hamin 1 mah pish bahash hich moshkeli nadashtam va oon ro activate karde boodam .
ta inke hodoode 1 mah pish vaghti update kardamesh error dad va goft ke hich kodoom az oona validate nashode va man bayad dobare oona ro validate konam .
harchi say kardam dige ba oon keygen ghabli nemishe validate kardesh . chanta doge ham download kardam vali bazam nashod .
yek nemoone az validation codhayi ke azash estefade mikonam :
00000 ... 00999

az yek nafar ellat ro porsidam behem goft system jadide symantec hast baraye jologiri az copy gheire ghanooni .
hala khastam khahesh konam agar mitooni ye kari baram bokon ta moshkelam hal beshe va betoonam oona ro update konam .
rasti man ba inha hich moshkely nadashtam va ta hala hata ba inke validate nist virusi nashodam .

bebakhshid ke toolani shod .
mamnoon azat .

Navid said...

برای استفاده از کاسپر می تونید از فایل زیر استفاده کنید :
http://asroone.persiangig.com/other/16.07.2007%20-%20Element.key
در صفحه ای که 4 گزینه داره گزینه سوم رو انتخاب کرده و این فایل رو بهش بدید تا رجیستر بشه ...
============================
در مورد مشکل نورتن باید بگم که یه ماهی هست این آنتی ویروس ایران رو بسته و از ایران نمی شه آپدیتش کرد ...

Anonymous said...

سلام
pictiger
خيلي حال داد
براي آپلود فايل هاي ديگه از روي
url
فضاي رايگاني سراغ دارين ؟
اگه کسي سراغ داره لطف کنه ميل بزنه
alirezamoaz@gmail.com
راستي برا عکس
http://www.zizi.ir
هم خوبه ببينين