Thursday, December 14, 2006

یاهو وارد می شود

بالاخره بعد از مدت ها یاهو پروژه پاناما رو عرضه کرد . پاناما سیستم تبلیغاتی جدید یاهو برای مبارزه با گوگل هست . البته این سیستم هنوز بطور کامل آماده نشده و در حال حاضر فقط در آمریکا در دسترس هست . می شه گفت پاناما یه تقلید و کپی کردن از بخش تبلیغات گوگل هست ولی خب یاهو با این کار می تونه ضربات سختی به گوگل وارد کنه و سهم نسبتا زیادی رو از سلطان تبلیغات در اینترنت بگیره . باید ببینیم بعد از عرضه این سیستم سهام یاهو چقدر بالا می ره . خیلی ها بخاطر دارند که چطور بعد از اعلام اینکه پاناما با چند ماه تاخیر وارد می شود سهام یاهو اومد پایین و چه فشاری بر این شرکت وارد شد . شاید بشه گفت در این بین که یاهو با مشکلات زیادی مواجه هست 2 چیز امید بخش یاهو هست ، یکی بخش پرسش و پاسخ آن و دیگری همین پروژه پاناما ...

2 comments:

Anonymous said...

ار کجا نوشتی که تازه عرضه شده ؟
به نظر من خیلی وقته که بوده
فکر کنم یک سال پیش هم اقدام کردم برا عضو شدن ولی بهم نداد

Anonymous said...

آقا نوید
من راجع به اعتراض به سرعت پایین
اینترنت با شما موافق هستم
می تونم با شما همکاری کنم ؟