Sunday, December 10, 2006

نسخه آنلاین اوت لوک و تاندربیرد

در ادامه برنامه روی وب آوردن برنامه ها ( مثل ورد و اکسل ) اینبار نوبت به اوت لوک از مجموعه آفیس ( و همچنین تاندربیرد ) رسیده . دیروز گوگل قابلیت بسیار جالبی به جیمیلش اضافه کرد که شما می تونید بوسیله این قابلیت ایمیل های موجود در دیگر سرویس های ایمیل رو در جیمیلتون بخونید . این کار بوسیله قابلیت POP3 ایمیل ها انجام می شه ( در این صورت نمی تونید از یاهو استفاده کنید ) . کافیه برای اضافه کردن دیگر ایمیل هاتون ( مثل hotmail ) به قسمت Setting جیمیل و سربرگ Account رفته و در آنجا روی گزینه get mail from other account کلیک کنید ( آموزش این قسمت ) . البته این قابلیت هنوز برای خیلی ها ( از جمله خودم ) فعال نشده و اگرم فعال باشه به شما اجازه اضافه کردن بیش از 5 اکانت غیر جیمیل را نمی دهد . همچنین شما می تونید با نام های مختلف در جیمیل نامه بفرستید . کافیه در همین قسمت Accounts ها روی گزینه Add another email address کلیک کنید و یه آدرس دیگه بدید . سپس یه پنجره باز می شه که یه مکانی برای دریافت کد داره که کافیه به ایمیلی که این نامه رو براش فرستاده اید بروید و کد مربوطه رو در این پنجره وارد کنید و یا اینکه از لینکی که درون اون ایمیل هست استفاده کنید . بعد از انجام این کار در قسمت نوشتن نامه ها شما می تونید نام ایمیلی که در قسمت Accounts اضافه کردید رو به عنوان آدرس فرستنده انتخاب کنید .

12 comments:

Anonymous said...

مدتهاست که این امکان برای من فعاله و دارم ازش استفاده می کنم نمی دونستم جدید باید باشه

Anonymous said...

are man ham az vaghti yadame in ghabeliat o dasht

albate bara hotmail be sorat e majani nemishe estefade kard chon pop3 esh poli ye

Anonymous said...

تبادل لینک می کنید؟من لینک شما رو تو وبلاگم گذاشتم.
http://1scholar.blogspot.com

hossein said...

این قابلیت رو من 6 ماهه که دارم استفاده میکنم . الان 8 تا ایمیلم رو از یک جیمیل چک میکنم و جواب میدم ... نمیدونم چطوری میگن تازه است

Navid said...

این قابلیت کاملا جدید هست . قابلیتی که ایمیل های جیمیل رو می شه به دیگر ایمیل ها فرستاد قابلیت
forward
ایمیل هاست . این قابلیت دریافت ایمیل های دارای
pop3
در جیمیل هست .

Anonymous said...

اين كه خيلي قديميه !
من هم خيلي وقته ازش استفاده ميكنم !

Anonymous said...

salam webet khoobe chera be man sar nemizani ?

Anonymous said...

نوید جان سلام لطفا یه قالب خوب و سنگین فارسی برای بلاکر به من معرفی کن هرچی توی وب گشتم چیز به درد بخوری پیدا نکردم.یه قالب سه ستونه هم بود که وبلاگ زیر خط آی تی معرفی کرده بود اما بلاگر اون رو قبول نمی کنه اگه ممکنه بگو چه طور باید اصلاحش کنم
پیاپیش خیلی تشکر می کنم. احسان یازدید کننده همیشگی وبلاگ

Prografr said...

نوید جان وبلاگ عمادلند با عنوان
"خرید لپ تاپ مناسب در ایران قبل از فراگیر شدن ویستا"
به روز شد!
-------------
www.emadland.com

Anonymous said...

سلام !‌نسخه 7 اينترنت اكسپلورر گوگل رو خودتون تست نكردين ! نه ؟ گوگل هم داره درهاشو به روي مردم ايران ميبنده

This product is not available in your country

Anonymous said...

نویـــد جان این قضیه مال قرون وسطی ست الان چرا پس ؟

Navid said...

دوستانی که هنوز می گویند این قابلیت خیلی قدیمیه بازم می گم دارن اشتباه می کنن و با یه قابلیت دیگه اشتباه گرفتن . این قابلیت جدید ترین قابلیت جیمیل بوده و برای تعداد محدودی فعال هست :
http://mail.google.com/mail/help/whatsnew_getmail.html