Monday, December 18, 2006

گوگل آمار بیشترین جستجو هارو منتشر کرد

تقریبا بیشتر موتور های جستجو با نزدیک شدن به پایان سال بیشترین کلمه هایی که جستجو شده اند رو به نمایش درآوردند . امروز گوگل ، معروفترین موتور جستجوی دنیا نیز آمار خودش رو ارائه کرد که به شرح زیر است : 1. bebo 2. myspace 3. world cup 4. metacafe 5. radioblog 6. wikipedia 7. video 8. rebelde 9. mininova 10. wiki با مقایسه نتایج گوگل با یاهو به این نتیجه می رسیم که کاربران گوگل از سطح دانش بیشتری نسبت به کاربران یاهو برخوردارند . اما می شه با نگاه بیشتری به آمار سایت های گوگل ، لایو ، یاهو و AOL به این نتیجه رسید که : - کاربران گوگل علاقه زیادی به سایت های وب 2 دارند و به نوعی به روزند ! - کاربران یاهو و لایو علاقه زیادی به خواننده ها دارند و از سطح دانش پایینی نیز برخوردارند ... - کاربران AOL نیز بیشتر دنبال قابلیت های کاربردی و تا حدودی جا افتاده هستند ، مثل آب و هوا ( نتایج بالا یه نتایج کلی و سطحی هست و مسلما هر موتور جستجو کاربران حرفه ای بسیاری داره و بلعکس ) . اما یه چیز جالبی که گوگل عنوان کرد این بود که کلمه ایران ، کلمه ای بوده که در تمام سال طرافدار داشته ! در همین رابطه : + بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل + بیشترین کلمات جستجو شده در یاهو + بیشترین کلمات جستجو شده در لایو ( ام اس ان ) + بیشترین کلمات جستجو شده در AOL ( که از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنه )

2 comments:

Anonymous said...

با درود
اگر کدهای صفحه را به روشی تغییر دهید که با کلیک کردن بر روی لینکها، در صفحه یا تاب جدیدی لینکها باز شوند، استفاده از وبلاگ تان را بسیار راحت می نمایید. در حالت فعلی، با هر کلیک بر روی لینکها، یک بار از صفحهء شما خارج می شویم و برای برگشت، باید یک بار دیگر صفحهء شما خوانده شود که به علت کندی اینترنت، بارها شده که از بازگشت به صفحهء شما صرف نظر کرده ام. گرچه فشار دادن کلید شیفت هنگام کلیک بر روی لینکها، این مشکل را حل می کند، اما برای کسانی، از جمله من، که به این کار عادت ندارند، استفاده از وبلاگ مفید شما، سخت می شود. چرا که در هیچ وبلاگ یا سایت دیگر، این مشکل وجود ندارد.
پیروز و شاد باشید.

Navid said...

سلام
با توجه به نظر سنجی ها و نظر کارشناسان طراحی وب لینک ها نباید در صفحه جدید و یا تب جدید باز بشن . این نظر بیشتر کاربران هست . ما به شما پیشنهاد می دیم که از فایرفاکس استفاده کنید چراکه به جای فشردن دکمه شیفت کافیه روی دکمه وسطی موس کلیک کنید تا لینک در صفحه ای جدید باز بشه و یا اگر روی لینک کلیک کردید و به صفحه قبل رفتید دیگر موقع زدن دکمه بک صفحه دوباره برای شما لود نشه و بدون کسر زمانی صفحه رو به شما نشون بده .