Thursday, August 24, 2006

تولدی دیگر ...

امروز تولد گوگل تالک بود و این برنامه یکساله شد . چند وقت پیش گوگل امکانات جدیدی به این مسنجرش افزود و الانم داره رو امکانات جدیدش کار می کنه . اگر در حال حاضر روی سیستم شما گوگل تاک نصب شده باشه لوگوی بالای این برنامه به مناسبت تولدش عوض شده ! ( ببینید ) امروز تولد یکی دیگه هست و اونم بلاگره ! بلاگر هفت ساله شد . به همین مناسبت اگه به صفحه اول بلاگر بروید لوگوی جدیدی می بینید که یه سگ با یه کلاه به جای اون B نارنجی معروف هست ... گوگل نیز چندی پیش سرویس جدیدی از بلاگر رو ارائه کرده که می تونید جزئیات رو در اینجا ببینید . ( لوگوی جدید بلاگر - صفحه اول بلاگر زمانی که گوگل خریدش ) در ضمن دو روز پیش تولد Sergey Brin رئیس گوگل بود . در همین رابطه می تونید تاریخ تولد قسمت های مختلف گوگل رو در اینجا ببینید ( تقویم گوگل ) . درضمن گوگل به تازگی 2 قابلیت جدید به جیمیلش اضافه کرده . از این پس اگر در ایمیل رسیده به شما فایل mp3 موجود باشه می تونید تو همون جیمیل گوش بدید ، در حقیقت جیمیل دارای یک mp3 player شده ( مثل همونی که تو voice mail گوگل تاک بود - ببینید ) . یه قابلیت دیگه هم قابلیت تماس صوتی بدون هیچ برنامه ای در جیمیل هست . از این پس شما می تونید با یوزرهایی که در گوگل تاک جیمیل هستند بدون برنامه بصورت صوتی حرف بزنید ! ( ببینید )

3 comments:

Anonymous said...

اووواااههههه
چقدر تولد تو تولد شده اینجا
در ضمن جیمیل من گزینه كال رو نداره
اگر میشه یه آموزشی بده چطوری زنگ بزنیم و صدا ما و كسی كه باهاش حرف می زنیم از طریق میكروفون و اسپیكر كامپیوتر هست یا مودم ؟

Navid said...

هنوز برای همه این گزینه فعال نشده .
کار سختی نیست کافیه روی کال کلیک کنید و بعد از قبول کردن چت صوتی توسط طرف مقابل ارتباط برقرار می شه - با استفاده از میکروفون و اسپیکر

Anonymous said...

ممنون