Wednesday, August 23, 2006

شما بگید ، ما می پذیریم

" شما بگید ، ما می پذیریم " ، این تیتری بود که وبلاگ گوگل تاک گوگل دیروز در آخرین پست خودش نوشت . گوگل پس از ارائه نسخه جدید گوگل تاک حالا در ساخت نسخه بعدی گوگل تاک هست . در این راستا گوگل نظر سنجی بین کاربران گوگل تاک انجام داده که شما می تونید با مراجعه به این صفحه نظرات خودتون رو راجع به گوگل تاک بگید و به گوگل بگید که دوست دارید چه امکاناتی رو در گوگل تاک ببینید ، مطمئنا گوگل این درخواست های شما رو بدون پاسخ نمی زاره ... برای راحتی کار گزینه هایی هم قرار گرفته که می تونید اونا رو تیک بزنید و در آخر می تونید ایده های خودتون رو برای گوگل بفرستید . در همین رابطه می تونید به پست " نسخه جدید ، امکانات جدید : گوگل تاک " مراجعه کنید . " احترام به مشتری ، چیزی که بطور واضح از گوگل شاهد هستیم و مطمئنا مهمترین دلیل موفقیت این شرکت "

3 comments:

Anonymous said...

البته این كه یك شركتی برای نسخه ی بعد نرم افزارش نظرات كاربران رو بپرسه و مهمتر از اون آنها رو اعمال بكنه كار جدیدی نیست و قبلا شاهدش بوده ایم و اگر گوگل این كار رو نمی كرد بد بود . چون نا سلامتی یه شركت بزرگ و فوق العاده است وباید تو دنیا از همه لحاظ تك باشه .

Anonymous said...

سلام. راستش خيلي خجالت كشيدم وقتي مطلب برنامه‌ي نود وبلاگها! رو خوندم و با شما آشنا شدم و ديدم كه وبلاگتون رو نمي‌شناسم يا حداقل قبلاً بهش سر نزدم. اين احساس من خيلي مواقع باعث مي‌شه عذاب وجدان بهم دست بده از اينكه وبلاگهاي تاپ و تميزي رو پيدا مي‌كنم كه قبلا بهشون سر نمي‌زدم. در همين جست و جوي اولم تو وبلاگتون خيلي چيزها ياد گرفتم. واقعيتي كه در مورد متروي تهران نوشتيد رو هم نمي‌دونستم. دم شما گرم. خيلي تميز بود! به سوالتون هم اينطور جواب مي‌دم كه گيگابايت، مايكروسافت، آدوب، اينتل و دويچ تله‌كام بهترين شركتهاي علوم الكترونيك و فناوري اطلاعات در دنيا هستند به زعم من.
جبران مافات كردم و لينكتون رو گذاشتم تا هر زمان به روز مي‌شيد، بدونم كه يك وبلاگ تخصصي، حسابي آپديت و جديداً دوست‌داشتني من به روز شده! همين... شايد هم شما اين كار رو كرديد.

Anonymous said...

اصول بازاریابی یک به یک انجام میشه...