Monday, July 24, 2006

نمایی جدید از ماکروسافت

ظاهرا ماکروسافت هم مانند یاهو تصمیم به تغییراتی در سایتش گرفته . فعلا اطلاعات زیادی از سایت جدید ماکروسافت در دسترس نیست ولی 2 تا عکس از نمای جدید این سایت منتشر شده که می تونید در اینجا و اینجا اونارو ببینید . اون چیزی که معلوم هست اینه که با رفتن بیل گیتش از ماکروسافت جانی تازه در ماکروسافت دمیده شده و ما می تونیم تغییرات ایجاد شده رو به وضوح در این شرکت ببینیم . ماکروسافت فهمیده اگه بخواد راهش رو مثل قبل ادامه بده در آینده ای نه چندان دور شکست سختی می خوره ... تگ : ماکروسافت

6 comments:

i Mechanical Engineer said...

با سلام
در صورت تمايل حاضر هستم تعداد 30 عدد دعوت نامه پرشين گيگ به وبلاگ شما اهدا نمايم

با عشق

Anonymous said...

آخه بدبخت اگه بیل گیتس نبود که تو همین وبلاگ رو هم نداشتی.
بعدشم اصلا تغییر صفحه مایکروسافت چه ربطی به بیل داره ؟

اصلا میفهمی داری چی میگی ؟

Navid said...

سلام دوست عزیز . خوشحال می شدم اگه سایتی یا ایمیلی می دادی . واقعا اگه می خوای خلاف حرف منو ثابت کنی چرا ایمیلی چیزی نمی دی با هم صحبت کنیم یا حتی یه دلیل منطقی هم نیاوردی .
شما از کجا می دونید با نبود بیل گیتس ما وبلاگ نداشتیم ؟ این تفکرات به نظر من بسیار غلطه . تفکراتی مثل اینکه همه ماکروسافت بیل گیتسه و بدون بیل گیتس ما الان اینجا نبودیم همه اشتباهه . اگه شما به تاریخچه کامپوتر نگاه کنی می فهمی که این آقای بیل گیتس سیستم عاملش تقلبی بیش نبوده و با پول و رشوه سیستم عامل رو آورد بالا . در همون زمان شرکتی به نام اپل بود که یه سیستم عامل داده بود بیرون و این آقا عین اونو داد بیرون و حتی دادگاه نیز حق رو به اپل داد که این آقا این سیستم عامل رو کپی کرده ولی با یک کلک تونست از زیرش در بره و ...
در مورد این حرفی که من زدم ، شما اگه اخبار و مصابحه های مربوط به ماکروسافت رو پیگیری کنی می فهمی بعد از رفتن بیل گیتس ، جانشینش ( اسمش رو یادم نیست ) تحولاتی در ماکروسافت ایجاد کرده و می شه به سایت لایو که نمونه یکی از این کارها هست اشاره کرد .
اگر شما مصابحه استیو بالمر ( رئیس ماکروسافت ) رو که چند وقت پیش منتشر شد خونده باشی می فهمی ایشون از آقای بیل گیتس خواسته که در جلسه ای که بین مدیراس شرکت نکنه چون مدیرا با دیدن ایشون نمی تونن راحت ایده هاشون رو بیان کنند و حتی بالمر گفته با نبود بیل گیتس همه راحتتر بودند !
حتی یکی از کارمندان مهم این شرکت هم می گفت که من وقتی ایده خودم رو می خواستم با بیل گیتس مطرح کنم میترسیدم او به من بگه تو دیوانه ای ! ( ولی خب نگفته بود ) . به هر حال این نشون می ده که نوعی ترس از بیل گیتس در ماکروسافت وجود داشته .
خوشحال می شم در این زمینه با شما بحث های بیشتری داشته باشم و از شما و دیگر دوستان هم می خوام که علاوه بر رعایت ادب حرفتون رو بزنید ( بدبخت دیگه چیه !!! )

Anonymous said...

نويد جان سلام

من فكر نمي كنم اين موضوع ربطي به رفتن بيل گيتس داده باشه
كما اين كه بيل گيتس هنوز نرفته است و مديريت ارشد معماري نرم افزار همچنان در دستان پرتوان بيل گيتس است.

همچنين بيل گيتس كارش را در شركت به صورت نيمه وقت كرده است و قرار است طي يكسال اخير جانشين خودش را تربيت كند و او كسي نيست جز ري اوزي

ماكروسافت بدون بيل گيتس نمي توانست اين همه پيشرفت كند ولي حالا او راه را براي اين شركت هموار كرده است و زين پس بايد شركت را حفظ كرد.

اون مصاحبه بالمر را من هم خونده ام ولي بايد بدانيم كه طرح لايو ماكروسافت ماله اين چند ماهه نيست بلكه حدود يكسال است كه داره روش كار ميشه .

يبل گيتس مغزمتفكر هست و هميشه هم ايده ميده چرا ؟
چون هميشه در حال مطالعه است.

ممنون

Navid said...

سلام امیر جان
من منکر بیل گیتس نمی شم ولی اگه بدونی این آقای اوزی جانشین شده .
طرح لایو و ایده های جدید کار آقای اوزی هست . ولی در کل من بیل گیتس رو یکی از مهمترین آدم ها می دونم ولی با توجه به حرف های بالا نسبت به خیلی کمتر بهش اهمیت می دم

Anonymous said...

http://preview.microsoft.com/en/us/default.aspx