Saturday, July 01, 2006

با خیال راحت پسورد ویندوزتون رو فراموش کنید

برای خیلی ها ممکنه اتفاق افتاده باشه که وقتی صبح از خواب بلند می شن هرچی پسورد رو وارد می کنن ویندوز اونو قبول نمی کنه . این اتفاق ممکنه دلایل مختلف و زیادی داشته باشه . به همین دلیل تصمیم گرفتیم روشی رو آموزش بدیم که شما بوسیله اون قادر هستید دیسکتی بسازید و هر موقع که لازم شد به راحتی پسورد ویندوز خودتون رو ریست کنید و بدون نوشتن پسورد قدیمی ، پسوردی جدید برای ویندوزتون تعریف کنید . این مقاله رو می تونید از اینجا دانلود کنید . ( فرمت : PDF )

1 comment:

Anonymous said...

سلام وب زیبا و تخصصی خوبی داری با گفتهای خوب و آموزنده خواستم بگم افرین به شما که سر شار از انرژی مثبت هستید و به مخاطب خود انرزی فکری میدهی باز به دیدارت خواهم امد
از این که به دیدار من امدی بسیار خوشحالم کردی من هم میگویم که امیدوارم به آرزوی دلت برسی انشاا.. چون قدم گذاشتی به سرزمین عشق خدائی اگر دوست داری به هم لینک بدهیم چون وبلاگ شما بسیار پرمحتوا از عشق محبت است و صداقت و پاکی و عرفان هست و قلم زیبای شما یک حسی به انسان میده چون گفته هایت عاشقانه هست و نزدیک به دعا یا گفته گو با خداوند رب هست که دوست داره باز به شما به سرزمین خوبیهایتان گذر کنه و استفاده کند منتظر شما با قلم شیوا و دوست داشتنیتان در مرزه نگاهم قرار دهید . و اگر دوست داشتی میتونیم به هم لینک بدهیم خوشحال هم میشوم به امید دیداری دوباره که برایم به یادگار بنویسی (عشق خدائی)
روزمادر هم بر شما بزرگوار گرامی باد
http://www.mother20.persianblog.com