Sunday, May 14, 2006

Top Web Domains

دیروز آماری منتشر شد با عنوان " 50 تا از پربازدید ترین دومین های جهان " . در این فهرست همچنان سایت yahoo پربازدیدترین سایت اینترنت هست و بعد از اون سایت google و در رتبه سوم سایت msn قرار گرفته . یکی از نکته های جالب این لیست مقایسه آن با سال قبل هست و در زیر چند تا پیشرفت و پسرفت جالب توجه رو می نویسم : اونایی که پیشرفت قابل توجهی داشتن : گوگل : 21% مای اسپیس : 318% ویکی پدیا : 275% اپل : 48% بلاگر : 528% اونایی که پسرفت قابل توجه داشتن : ماکروسافت : 10% ویندوز مدیا : 31% این آمار جای تفکر زیادی داره اگه دقت کنید گوگل و ویکی پدیا پیشرفت قابل توجهی دارند ولی ماکروسافت و ویندوز مدیا که بازم مربوط به ماکروسافت می شه افت زیادی داشتن و همچنین می شه به پیشرفت بلاگ با توجه به پیشرفت بلاگر پی برد ... برای دیدن این لیست می تونید به اینجا مراجعه کنید .

4 comments:

Anonymous said...

سلام اي كاش ميتونستي مطالب وبلاگتون رو دسته بندي كنيد تا يافتن موضوعات براي كاربرها آسانتر باشد

Anonymous said...

جیگر ؛ منظورم آقا نویده ها
یه سوالی منو به شدت مشغولم کرده که اگه جواب بدی اونقده صواب میبری که نگو

من فایر فکسم وقتی خیلی سنگین میشه تو تسک منیجر که نگاه میکنم 40 یا 50 تا از رم رو استفاده میکنه که من با بقیه برنامه ها حساب میکنم میشه 70 یا 80 تا ,خوب حالا من 128 تا رم دارم که اگه منها کنیم میشه 50 تا دیگه برام میمونه . حالا سوال اینه که چرا وقتی سنگین میشه پی سی اینقد کند میشه و چرا از بقیه رم استفاده نمیکنه . کجای پی سی رو باید ارتقا بدم ؟در ضمن سی پی یو ی من هم 1000 مگا هرتز هست و حالا عاجزانه میگم که باید چی کار کنم ؟

Anonymous said...

سلام. از راهنمایی هاتون بی اندازه ممنونم.

Navid said...

سلام دوست عزیز . این مشکلی که شما می گی از ویندوز هست یه دلیل دیگشم اینه که در اون تسک منیجر همه برنامه های باز رو نمی نویسه و معمولا ویندوز از قسمتی از هارد به جای رم هم استفاده می کنه . برای همین بعضی موقع ها دیوونه کننده می شه . به هر حال من پیشنهاد می کنم که از برنامه هایی که رم رو خالی می کنند استفاده کن و یه پیشنهاد دیگه اینه که مقاله " افزایش سرعت ویندوز اکس پی " رو بخون .
در مورد فایرفاکس هم تا چند وقت دیگه اگه وقت کنم مقاله ای می نویسم که چطوری سبکترش کنیم .
راستی برنامه های زیر هم برای شما خیلی مفیده :
system mechanic
tune up utility