Thursday, May 11, 2006

دانلود های جالب امروز

پس از مدت ها هم یه پست با عنوان " دانلود های جالب امروز " می دیم ، چیزی که خیلی طرفدار داره مخصوصا برای دوستانی که اینترنت پر سرعت دارند ولی خب جمع کردنشون کار آسونی نیست . به هر حال برای امروز یه چند تا دانلود آماده کردیم : 1800 تا پلاگین برای فتوشاپ تنها در حجم 1.5 مگ ! پس حتما دانلود کنید - دانلود کنید - پک آیکون های ادوب CS2 که می تونید تصویرش رو در اینجا ببینید - دانلود کنید - اینم یه پک دیگه از آیکون های زیبا که می تونید عکسش رو در اینجا ببینید - دانلود کنید - اینم یه پک دست چین از آیکون های جالب و عجیب اما زیبا - تصویر - دانلود کنید : قسمت اول - دوم - سوم خب اینم برای آنجلینا دوستان ! کلی عکس با کیفیتی فوق العاده از آنجلینا جولی - دانلود کنید از اینجا یا از اینجا یا اینجا چقدر آیکون ، اینبار پک آیکون های دیزنی - تصویر - دانلود کنید - بازم آیکون ! برای فوتبال دوستان عزیز ، پک آیکون های جام جهانی 2006 - دانلود کنید - ( با تشکر از امین )

8 comments:

Anonymous said...

فوق العاده بود ;)

Anonymous said...

salam,,poste khaili khobi bod mesle hamishe..ama mikhastam bedonam in plug-in ha chejori ro photoshop nasb mishan

Anonymous said...

سلام
در مورد اوریژینال کردن ویندوز من قبلا هم سوال کردم ولی جوابی نگرفتم. اگر کمک کنید ممنون میشم.
سوال من اینه که
من اين كار رو كردم ولي وقتي اين جمله:
%systemroot%.................
رو تايپ ميكنم هرچي هم صبر ميكنم پنجره جديدي باز نميشه.

اگر هم كه بعد از تايپ اينتر كنم ميگه كه:
The directory name is invalid
اگر كمك و راهنمايي كنيد ممنون ميشم
مرسي

Navid said...

در مورد پلاگین های فتوشاپ چون الان این برنامه رو ندارم نمی تونم دقیق راهنمایی کنم ولی خب به این آدرس برین ببینین مشکل حل می شه یا نه :
http://www.axialis.com/docs/pssp/Install_the_Photoshop_plug-in.htm

در مورد ویندوز هم یه کسی مشابه همین مشکل رو داشت و معلوم شد که یه فاصله یا حرفی رو جا انداخته بود . بیشتر دقت کنید ولی اگه بازم جواب نداد می تونید با آی دی زیر تو یاهو مسنجر به من پیغام بدین تا جوابتون رو کامل بتونم بدم :
naviid_kashani
اگر هم مسنجر نداری به این ایمیل :
navid.kashani@gmail.com

Anonymous said...

pls define password for jolia.rar

Anonymous said...

salam,,mamnon ke pasokh dadid amma asar nakard..be link moraje'e kardam,chenin gozinei dar photoshop CS nabod.fekr konam male versione dige bod.beharhal mamnon navid jan.

Navid said...

پسورد برای عکس های جولی :
karlson

والا من تا فردا جواب قطعی به شما می دم برای نصب پلاگین .

Anonymous said...

سلام دوباره .. راستش من وقتی وارد لینک مربوطه می شم نمی تونم اون فایل رو دانلود کنم. دقیقا نمی دونم روی کجا باید کلیک کنم. در قسمت پایین صفحه که روی دریافت رایگان کلیک می کنم وارد یک صفحه ی دیگه زمان دار می شه. و وقتی که نوع دانلود رو انتخاب می کنم. ارور می ده ..
می نویسه
Download-session invalid
ممنون می شم اگه راهنمایی بفرمایید. با تشکر فراون