Monday, May 01, 2006

هفت راه برای سریعتر چک کردن جیمیل

همونطور که می دونید جیمیل یکی از بهترین سرویس های ایمیل در جهان هست ( به نظر من بهترین ) و می شه با اطمینان گفت که سریعترین سرعت رو در بین دیگر سرویس دهنده ها دارا هست . حالا شما کاربری هستین که هر از چند گاهی براتون ایمیل میاد و مثل بسیاری دیگه از سرعت خیلی پایینی برخوردار هستید و مدتی طول می کشه که وارد صندوق ایمیل خود بشین و ببینین اصلا ایمیلی در کار هست یا نه . خب در زیر چند راه برای افزایش سرعت دیدن آخرین عناوین ایمیل های رسیده رو معرفی می کنیم . امیدواریم که مفید باشه : 1- استفاده از گوگل تولبار ( فقط کاربران اینترنت اکسپلورر ) : گوگل تولباری بتا و جدید با امکاناتی جالب برای اینترنت اکسپلورر درست کرده که شما می تونید با استفاده از اون براحتی آخرین عناوین جدید رسیده رو ببینید . شما می تونید این تولبار رو از اینجا دانلود و نصب کنید . 2- استفاده از گوگل شخصی : شما می تونید براحتی سایت گوگل رو شخصی کنید و عناوین و کارهای مورد علاقه خودتون رو به گوگل اضافه کنید که وقتی به سایت گوگل می روید این عناوین رو ببینید . برای مثال می شه در گوگل شخصی rss این وبلاگ رو قرار داد که همیشه با آخرین عناوین در ارتباط باشید . برای رقتن به گوگل شخصی از این آدرس استفاده کنید و گزینه جیمیل را قرار دهید . 3- گوگل تاک ( فقط کاربران ویندوز ) : با استفاده از مسنجر گوگل معروف به گوگل تاک شما می تونید از آخرین عناوین ایمیل خود با خبر بشید و در صورت باز بودن این برنامه به محض رسیدن یک ایمیل جدید با خبر بشین . برای دانلود گوگل تاک به اینجا بروید . 4- گوگل دسکتاپ ( فقط کاربران ویندوز ) : این برنامه یکی از جالبترین و بهترین برنامه های گوگل هست که امکانات جالب خوبی در اختیار استفاده کننده قرار می ده . یکی از این امکانات دیدن آخرین عناوین جیمیلتون هست . برای دانلود برنامه گوگل دسکتاب به اینجا برید . 5- جیمیل برای موبایل : در کشور های خارجی ( مثل آمریکا و کانادا ) شما می تونید با استفاده از موبایل به جیمیلتون برید و اونو چک کنید ، این سیستم برای موبایل بسیار ساده و سریع طراحی شده و فاقد کد های جاوا هست . حالا شما می تونید از این آدرس برای ورود به جیمیلتون و چک کردن تامه ها استفاده کنید . 6- استفاده از اکستنشن Gmail manager ( فقط کاربران فایرفاکس ) : با استفاده از این اکستنشن شما اطلاعات دقیقی از جیمیل خود از جمله عنوان آخرین ایمیل های رسیده ، فضای باقی مانده و مصرف شده ، اسپم های رسیده شده و ... در مرورگر خود با خبر بشین . برای دانلود این اکستنشن به اینجا مراجعه کنید .
http://www.longfocus.com/firefox/gmanager/screenshots/toolbar-tooltip2.png
7- استفاده از برنامه Gmail Notifier ( کاربران ویندوز و مکینتاش ) : با نصب این برنامه کوچک می تونید در system tray خود از آخرین عناوین با خبر بشین . برای دانلود این برنامه به اینجا بروید .

2 comments:

Anonymous said...

salam duste aziz ..lotfan jahate tabadol peivand be man sar bezan man be hemayat dustani mesle shoma niyazmandam ... http://www.teraktorsazi-club.blogfa.com

Anonymous said...

چرا شما این قدر از جی میل و فایر فاکس حمایت میکنید ؟
هنوز به قدرت مایکروسافت و یاهو پی نبردید.