Wednesday, April 26, 2006

واکمن جدید سونی

شرکت سونی واکمن های جدید خودش رو با قابلیت پخش DVD در 2 مدل عرضه کرد . مدل D-VE7000S که در عکس هم می بینید دارای یک صفحه نمایش 7 اینچ هست و شارژ باطری آن حدود 3 ساعت هست . اگر این دستگاه روی پایه خودش باشه می تونید با استفاده از دو بلندگویی که روی پایه اش وجود داره صدا رو پخش کنید ولی اگه بخواهید همراه خود ببریدش باید از هدفونی که روش هست استفاده کنید . مدل دیگه که DVP-FX810 نام داره و می تونید عکسش رو در اینجا ببینید ، دارای یه صفحه نمایش 8 اینچی و 6 ساعت شارژ باطری هست . صفحه نمایش این دو محصول بسیار شفاف هست و براحتی در دست جا می گیرد . همچنین می شه از این دستگاه به عنوان یه تلویزیون همراه هم استفاده کرد و قابلیت این رو هم داره که به پلی استیشن 3 وصل بشه تا شما بتونید بازی های خود را در این دستگاه ببینید !

2 comments:

Anonymous said...

سلام نويدجان
1- ممنون از سرزدنت و نظرت...راجع به گذاشتن عكس هم درست ميگي ولي خب به هر وبلاگي نميخوره تازه يك كم سخته!
2-با توجه به امكان كليك تو ويو در وبلاگت اسمت را به بهترين هاي نظرات در آن يادداشت اضافه كردم
3-كاش من هم همچين تمپلتي براي بلاگفا داشتم...جايي گير مياد؟!
4-راجع به مطلب دوربين ديجيتال كاش ايرانيزه كني مطالبت را! قيمتهاي داخلي و دوربين هاي موجود در بازار داخل به خصوص قيمتهاي دورو بر300 تومن را معرفي نمي كني؟
5- فايرفاكس فوق العاده است فقط من يك مشكلي باهاش دارم اگه راه حلشو ميدوني ممنون ميشم تو بخش نظراتم بگي ... واما سوال:
من خيلي از مطالب رو در هنگام كانكت ميارم بعداً سر فرصت از تو بخش تمپوريريها آفلاين ميخونم ولي تو فايرفاكس نميشه انگار...مثلا اين وبلاگ را باز كني بعد ديسكانكت بشي و فردا آفلاين بخوني...راهي سراغ داري؟ اگه بشه آي اي را ميندازم دور و اف اف رو ميارم تو كار!
6- باز هم متشكرم

Anonymous said...

ُسلام
به جرات میتونم بگم تو این چند سالی که به شغل شریف وبگردی (بخونید ولگردی !!!) مشغول بودم وبلاگی به زیبایی و مفیدی وبلاگ شما ندیده بودم.
میخواهم هر جور شده با شما تبادل لینک کنم.
حتما به من سر بزنید و منو با نظرتون راهنمایی کنید.
صمیمانه براتون آرزوی موفقیت میکنم.