Monday, April 10, 2006

مروری بر فایرفاکس 3 آلفا ... بله 3

بعد از ارائه نسخه 2 آلفا مرورگر محبوب فایرفاکس اینار از انتشار نسخه 3 آلفا 1 بشنوید !!! البته این نسخه هنوز رسما اعلام نشده و اعلام نخواهد شد و فقط جهت تست کاربران حرفه ای قرار گرفته . من این مرورگر رو دانلود کردم ، چیز اضافه ای نداشت ولی 2 چیز در اون مشهود بود : 1- مصرف کمتر رم 2- سرعت بالاتر من دقیقا این سیاست موزیلا رو در این مورد نمی فهمم که چرا پس از ورود نسخه 2 که هنوز مراحل ابتدایی هست نسخه 3 ارائه شده ! البته نسخه 3 قرار نیست به این زودی ها بیاد شاید بیشتر از یک سال دیگر شاهد نسخه 3 اصلی باشیم . این نسخه با اسم رمز قدیمی Deer Park منتشر شده است و ساخته دست گروه nightly یکی از معروفترین گروه های موزیلا هست . احتمالا این نسخه هم مانند نسخه 1.6 آلفا 1 به دست فراموشی سپرده می شه تا زمانش برسه ... شما می تونید این نسخه از فایرفاکس رو از اینجا دانلود کنید . البته من پیشنهاد می دم نسخه پرتابل رو از اینجا دانلود کنید چرا که این نسخه برای تست هست و شما با استفاده از نسخه پرتابل نیازی به نصب آن ندارید و مطمئن هستید که هیچ مشکلی برای سیستم شما پیش نمی یاره . در ضمن بعد از اجرای نسخه پرتابل ، این نسخه از پروفایل اصلی شما استفاده می کنه یعنی بدون مشکل تمام اطلاعات و برنامه های نصب شده و موجود بر روی نسخه قبلی به این نسخه هم اضافه می شه . در ضمن در اخبار آماده که نسخه آلفا 2 نسخه 2 در آخر همین ماه میلادی آماده می شه و امکانات جدیدی بهش اضافه می شه . پیشنهاد ما : اگر خیلی علاقه دارید این نسخه رو دانلود کنید . البته من تا الان هیچ مشکل خاصی رو در این نسخه ندیدم . لینک های مرتبط : + و اینک فایرفاکس 2 آلفا +فایرفاکس خیلی کمتر از اینترنت اکسپلورر حافظه اشغال می کند

No comments: