Sunday, October 22, 2006

بک آپ گیری از فایرفاکس

با توجه به ضرورت بک اپ گیری و همچنین سوالات دوستان تصمیم گرفتیم مقاله ای آماده کنیم با عنوان " بک آپ گیری از فایرفاکس " . در این مقاله سعی شده بطور ساده و راحت نحوه بک آپ گیری از قسمت های مختلف فایرفاکس چه با اکستنشن و چه بدون اکستنشن توضیح داده بشه . شما با خواندن این مقاله یاد می گیرید چطور می شه بدون هیچ برنامه ای از تب ها ، بوک مارک ها و پروفایل فایرفاکس بدون برنامه بک آپ گرفت . در ضمن در این مقاله اکستنشن FEBE بطور کامل توضیح داده شده ، شما بوسیله این اکستنشن قادر خواهید بود از جز جز فایرفاکس بک آپ گرفته و همچنین طوری تنظیم کرد که در طی بازه های زمانی خاصی بطور اتوماتیک بک آپ گرفته بشه و ... . امیدواریم این مقاله برای کاربران فایرفاکس مفید واقع بشه ، شما می تونید این مقاله رو با فرمت PDF از لینک های زیر دانلود کنید : - دانلود مقاله ( پرشین گیگ ) - دانلود مقاله ( گوگل پیج )

3 comments:

Anonymous said...

واقعا خسته نباشی ، عالی بود این مطلبت ، می‌رم که اکستنشن را بگیرم و نصب کنم.
فقط یه مطلبی ، گاهی مقالات آموزشیت را به صورت فایل پی‌دی‌اف می‌ذاری که باعث می‌شه ، هم در موتور جستجو ایندکس نشه و هم اینکه هر کسی به خودش زحمت دانلودش را نمی‌ده.
فکر می‌کنم یا به خاطر سوء‌استفاده و کپی‌پیستر‌ها! این کار را می‌کنی و یا اینکه وقتی حجم پستت بالاست ، مطلب را پیوست می‌کنی.
فکر می‌کنم که اگر به صورت تکست مطلبت باشه ، بقیه بتونن بهتر ازش استفاده کنن.
در هر صورت ممنون.

Anonymous said...

نه نه اشتباه نکنید
گوگل و یاهو و ماسکروسافت فایل های PDF
رو هم دقیق ایندکس میکنن
من که با PDF موافقم

بعد یه سوال از مدیریت بلاگ

من قالب فارسی برای وبلاگم از کجا میتونم فوری پیدا کنم؟
برای بلاگر میخوام
مثلا فونت نوشته تاهوما باشه و...
خیلی ممنون اگه بگید که نمیگید خیلی عالی میشه

Anonymous said...

سلان دوسته عزیز خیلی این مطلبت عالی بود
همیشه وقتی ویندوزم عوض می کردم فایرفاکس یه دردسر بزرگ بود
موفق باشی