Sunday, October 29, 2006

ماکروسافت هم نتوانست ...

از زمانی که مرورگر فایرفاکس اومده ( حدود 2 سال ) عنوان بیشتر بارگذاری از اینترنت رو از آن خودش کرده ، در حقیقت فایرفاکس برنامه ای بوده که بیشترین دانلود از اینترنت رو داشته ( در بین تمامی برنامه های موجود ) . در حال حاضر حدود 240 میلیون بار این برنامه از روی سرور های موزیلا دانلود شده که هر ثانیه این عدد در حال بالا رفتن هست . همونطوری که می دونید مرورگر اینترنت اکسپلورر ماکروسافت به تازگی نسخه جدیدی داده بیرون و پس از چند روز ماکروسافت با افتخار تمام اعلام کرد که طی 96 ساعت حدود 3 میلیون نسخه از این برنامه دانلود شده ، پس از گذشت چند روز که فایرفاکس هم نسخه 2 خودش رو بیرون داد آماری عجیبتر از ماکروسافت رو اعلام کرد : 2 میلیون دانلود طی 24 ساعت ! بله ، رکوردی جدید برای دانلود ( هر ثانیه 30 دانلود ) . البته این در حالی بود که با این هجوم سرور های موزیلا در ساعات اولیه دچار مشکل شد و همچنین سرعت دانلود از اونها بسیار پایین اومد و خیلی از کاربران از لینک هایی که سایت های دیگه آپلود کرده بودند استفاده کردند ... اما پس از ارائه گزارش 2 میلیون در یک 24 ساعت اول آمر جالبتری عنوان شد و اون این بود که فایرفاکس 1 در 24 ساعت اول 1 میلیون دانلود داشته و فایرفاکس 1.5 ، 1.5 میلیون دانلود ... شاید فایرفاکس 10 ، 10 میلیون دانلود ...

2 comments:

Unknown said...

مطمئنا ... با رشد استفاده از اینترنت در دنیا... تا نسخه 10 فایرفاکس شاهد دانلود 10 میلیون بار هم در 24 ساعت هم خواهیم بود

Anonymous said...

سلام من پیمان هستم
نوید جان من همه کارها را چند بار انجام دادم
مثلا جای 00 (دو صفر)رو چند بار عوض کردم توی محل مورد نظر و در ضمن من ایکس پی دارم اما وقتی که کلید ها رو میزنم و اپلود میکنم اینکارکت پروداکت کی میاد و بعد از ریستارت بازم پنجره اول اکتیو قبلی باز میشه ممکن لطف کنی و جواب بدید من حاضرم تمام مراحل رو اگر میخوای برات بنویسم که چی کار میکنم ولی بدون که مو به مو شما انجام میدم ولی