Saturday, January 20, 2007

فایروال از نوع رایگان

از چند روز پیش تو فکرم افتاد که این کریو رو عوض کنم ( فایروال قبلیم رو می گم - اطلاعات بیشتر ) . رفتم سراغ BlackIce ولی کلا با سایتش و محیطش زیاد حال نکردم . یادم افتاد که یه فایروال قوی و رایگانی با نام Comodo Firewall وجود داشت . نصبش کردم ، کلا با محیطش حال کردم ، محیط ساده و خوبی داره و اصلا به قیافش نمی یاد که رایگان باشه . خلاصه این چند روزه تحقیقی هم زدیم و دیدیم نه ، فایروال قوی ای یه . می خواستم در مطلبی معرفیش کنم که امروز متوجه شدم نسخه جدیدش هم اومده ، پس چی بهتر از این موقع . این فایروال یه فایروال کاملا رایگان ، با محیط زیبا و راحت و قدرتمند و البته سبک هست . کلا هرچی که تو نظرمه داره . پیشنهاد می کنم برای یکبار هم که شده نصبش کنید . نه خوشم اومد .... - دانلود برنامه ( آخرین نسخه - هنوز در سایت بطور رسمی معرفی نشده ) - سایت برنامه - تصاویری از برنامه

2 comments:

Anonymous said...

چطوری میشه از تنظیماتش بکاپ گرفت؟؟؟

Anonymous said...

من هم ( به پیضشنهاد خود شما ) یه مدت از کریو استفاده کردم
می گیره advertisement یه مشکل بزرگش اینه که خیلی از سایت ها اشتباهی به عنوان

امیدوارم این اینجوری نباشه