Thursday, January 25, 2007

یوتیوب وارد گوگل شد

در November سال پیش گوگل سایت یوتیوپ را خرید . از اون زمان همیشه این سوال مطرح بوده که آینده چی می شه ؟ آیا این سایت و سرویس ویدئوی گوگل با هم مخلوط می شوند ؟ و ... از اون موقع تا حالا تغییر خاصی ایجاد نشده بود ، انگار که یه همچین خریدی صورت نگرفته ، فقط تنها چیزی که از یوتیوپ به گوگل رسید دادگاه و شاکی های یوتیوپ بود . امروز گوگل در وبلاگ خودش خبر از اضافه شدن نتایج جستجوی ویدئوی یوتیوب در جستجوی ویدئوی گوگل خبر داد . هم اکنون اگر شما در قسمت جستجوی ویدئوی گوگل کلمه ای را جستجو کنید مخلوطی از نتایج جستجو در یوتیوب و گوگل ویدئو خواهید دید . با توجه به جستجوی نسبتا پرطرفدار ویدئوی گوگل پیش بینی می شه بازدید یوتیوب بیش از قبل بشه و همین گزینه هم باعث می شه طرفداران جستجوی ویدئوی گوگل بسیار بیشتر از قبل بشه . اما بعد از خرید یوتیوب توسط گوگل درهای درآمدی جدیدی برای یوتیوب باز شده که می شه به قرارداد با شبکه تلویزیونی CBS و یا نینتندو Wii اشاره کرد . موفقیت عجیب CBS پس از قرارداد با یوتیوب باعث شده شبکه ها و شرکت های دیگه به فکر این باشند که به جای شکایت از این سایت به فکر قرارداد با این سایت بیفتند . گوگل نیز عنوان کرده در حال مذاکره با شبکه های دیگر برای عقد قرار داد هست .

3 comments:

Anonymous said...

navid jan mamnon dar moredeh tozih extensions ha.

Anonymous said...

Vaghan Khosham miad az poshtekaret Eival !!! bed mikhore 19 20 salet bishtar nabashe va gar na ki hosele dare in hame matlab benevise!

Anonymous said...

پیشنهاد می کنم اکستنشنهای خودتون رو که توی کامنت "آی تی لاین" معرفی کردین، یه پست جداگانه براش بنویسین چون به نظرم میتونه خیلی مفید باشه