Thursday, January 04, 2007

شما چه سایتی رو بیشتر می خوانید

حدود 1 ساله که از RSS استفاده می کنم . اولین سایتی که برای این کار انتخاب کردم بلاگ لاینز بود . واقعا سایت خوب ، ساده و سریعی هست و تا مدت ها طرفدارش بودم . یادمه اون موقع ها گوگل هم برای خودش یه همچین چیزی داشت ولی اصلا باهاش حال نکردم و همه جا از بلاگ لاینز تعریف می کردم . اما چند وقت پیش با برنامه FeedDemon آشنا شدم . با فارسی مشکل نداشت و آفلاین هم می شد باهاش خوند ولی بنا به دلایلی دوباره به بلاگ لاینز اومدم . گوگل یه فید خوان جدید عرضه کرد و اینجا بود که من فهمیدم که باید فید خوان قدیمیم رو رها کنم چراکه یه چیز هایی تو گوگل ریدر هست که آدم بهش معتاد می شه ، در کل یه چیز ساده ، سبک و سریع . امروز که دارم این مطلب رو می نویسم هرکی ازم بپرسه بهترین فید خوان چیه می گم : " گوگل ریدر " . از ریفر هایی که به وبلاگ می شه می شه فهمید بازدید کنندگان وبلاگ ما علاقه زیادی به Google Reader دارند ( پس از اون Netvibes ) . امروز فهمیدم که گوگل یه قسمت جدید داخل این فید خوانش قرار داده که بسیار جالب هم هست . اگه شما مدتیه کاربر این سرویس هستید کافیه به این آدرس رفته و آمار جالبی ببینید ، از قبیل : در 30 روز گذشته چند فید داشتید ، چند مطلب خوندید ، چه فید هایی رو بیشتر خوندید ، چه فید هایی بیشترین فعالیت رو داشتند ، چه فید هایی کمترین فعالیت و کمترین محبوبیت رو داشتند و ... آمار بسیار جالبه ، مثلا من در آمار فهمیدم در این مدت چهار تا از فید هام فعالیتی نداشتند ، پس رفتن به سلامت ... + نمونه ای از این آمار

8 comments:

Anonymous said...

با عرض سلام و خسته نباشید دوست عزیز من از وبلاگ شما خوشم اومد و اون رو لینک کردم از شما ممنون میشم که از وبلاگ من هم دیدن کنین و اون رو بلینکیکن http://film.parsibox.com

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

از طریق بالاترین خیلی به این سایت آمده ام. ممکن است لطفا بگویید چگونه می توانم قالب های جدید بلاگر را در محیطی ساده مثل فرانت پیچ قابل خواند کندم تا در ا« تغییراتی ایجاد کنم. ممنونم.

Anonymous said...

ببخشید می شه به این سوال سریع جواب بدهید. چقدر امکان داره که در هنگام پاک کردن ویندوز قدیمی و ریختن ویندوز جدید اطلاعات ذخیره شده در کامپیوتر بپره؟! و طریقه بک آپ گرفتن از فایلها رو می خواستم بدونم.مرسی.

Anonymous said...

President Bush Countdown

A timer that counts down the number of days remaining in George W. Bush's term as President of the United States.


https://addons.mozilla.org/firefox/3792

Anonymous said...

salam

mamnoon az lotfet .
mesle hamishe montazere mataleb jaleb va jadidet hastam

Anonymous said...

دوست عزيز سلام با اينكه تازه با سايت شما آشنا شده ام اما از آن استفاده خوبي نمودم به مين خاطر اگر اجازه بفرماييد وبلاگ شما را جهت مطالعه ديگران بصورت تبادل لينك در وبلاگ خود قرار دهم. در ضمن يك خواهش دارم اگر مي شود در خصوص RSS يك سري توضيحات و نحوه استفاده از آن را ادارئه نماييد.

Navid said...

اگر ویندوز ریخت رو بلد باشید این امکان در حد صفر هست .
بک آپ گرفتن عنواع گوناگونی داره . ما بک آپ گرفتن با برنامه
nero
رو پیشنهاد می دیم ( ساده بودنش )
برای اطلاعات بیشتر به
help
برنامه مراجعه کنید