Saturday, November 11, 2006

برای ورود آفیس 2007 آماده اید ؟

نسخه جدید آفیس ماکروسافت ( 2007 ) بزودی در دسترس کاربران قرار می گیره . اما در این بین سوالاتی ممکنه برای کاربران قدیمی آفیس و همچنین اونایی که آفیس ندارند پیش بیاد . در این مطلب سعی داریم به بعضی از این سوالات پاسخ بدهیم : - آیا من می تونم فایل های ایجاد شده در آفیس 2007 را در آفیس 2003 باز کنم ؟ بله ، شما می تونید با استفاده از برنامه Compatibility Pack که توسط ماکروسافت درست شده فایل های ساخته شده توسط آفیس 2007 را باز کنید و اونها رو تغییر بدید و ذخیره کنید . پک مربوطه این قابلیت رو به تمامی محصولات آفیس 2003 می ده . شما می تونید این فایل رو از اینجا دانلود کنید . توجه داشته باشید که ماکروسافت توصیه کرده قبل از نصب این برنامه تمام آپدیت های آفیس رو نصب کنید ( با فعال کردن قسمت آپدیت ویندوز ، آفیس نیز آپدیت می شود ) . - آیا من می تونم در آفیس 2003 و یا نسخه های قبل تر فایل ها رو با فرمت XML که فرمت مخصوص آفیس 2007 هست ذخیره کنم ؟ بله ، خیلی راحت . کافیه شما برنامه معرفی شده در سوال قبلی رو دانلود و نصب کنید . - من اصلا روی سیستمم آفیس نصب نکردم ، می توانم فایل های ایجاد شده توسط آفیس 2007 رو ببینم ؟ مطمئنا ، ماکروسافت برنامه هایی فقط برای دیدن فایل های پرطرفدار آفیس به طور رایگان درست کرده و اونها رو برای دانلود قرار داده . شما برای دانلود این برنامه ها می توانید به این آدرس مراجعه کنید . توجه داشته باشید که باید فایل هایی مثل Word Viewer 2003 رو دانلود کنید . برای مثال این برنامه تمام فایل های ایجاد شده از آفیس 97 تا 2003 رو می تونه به شما نشون بده . ماکروسافت بعضی از این برنامه ها رو نسخه 2007 رو هم آماده کرده مانند پاورپوینت . - آیا برنامه های جانبی مهم و خوبی برای آفیس 2007 و یا 2003 وجود داره : بله . برای مثال این برنامه فایل های قدیمی ایجاد شده توسط آفیس 97 رو به فایل های نسبتا جدید آفیس 2003 تبدیل می کنه . یه خبر بدی که برای آفیس 2007 منتشر شد پشتیبانی نشدن آن از فایل های PDF و XPS بود ( فرمت واحد بین تمامی برنامه ها ) . اما ماکروسافت این قابلیت ها رو بصورت جداگانه برای این نسخه آماده کرده که می تونید به ترتیب برای دانلود به اینجا و اینجا بروید . در آخر این نکته رو متذکر می شویم که آفیس 2007 علاوه بر اجرا بر روی ویندوز ویستا روی ویندوز اکس پی سرویس پک 2 نیز اجرا می شود .

3 comments:

Anonymous said...

ممنون از نکته کاربردیتون. ولی چرا سورس مطالب رو مشخص نمی کنین؟

Anonymous said...

سلام.می خواستم بدونم شما چه دشمنی ای با اینترنت اکسپلورر دارید؟درسته که فایرفوکس حرفه ای تر از اون هستش اما کار کردن با اون خیلی سخته.من خودم تمام مرورگرها رو بررسی کردم و در آخر تصمیم گرفتم که از هموم IE استفاده کنم.

Anonymous said...

سلام!
خسته نباشید!
میشه بی زحمت منو به پرشین گیگ دعوت کنید!
با سپاس فراوان!
یه دنیا ممنون!