Wednesday, January 18, 2006

افزایش سرعت ویندوز اکس پی - قسمت اول

در یک مقاله هفت قسمتی قصد داریم 7 راه برای افزایش سرعت ویندوز ارائه کنیم که شاید کمتر جایی دیده باشید و یا اصلا ندیده باشید ! شما می توانید با خیال راحت این کارها رو انجام دهید چون این نکات قبلا تست شده و هیچ مشکلی رو پدید نمی آورد پس با خیال راحت سرعت ویندوز خودتون رو افزایش بدید و از آن لذت ببرید ! 1-بالا بردن سرعت بوت این ترفند کارش اینه که یه دسته فایل رو پاک می کنه از پوشه temp و history هر موقعی که شما کامپیوترتون رو خاموش می کنید . با این کار کامپیوتر شما وقت بیهوده ای رو برای چک کردن این پوشه ها تلف نمی کنه . با این کار سرعت بالا آمدن ویندوز افزایش می آید . برای انجام این کار مراحل زیر رو طی کنید : 1- Notepad را باز کنید و سه جمله زیر را در آن بنویسید : RD /S /q "C:\Documents and Settings\"UserName without quotes"\Local Settings\History" RD /S /q "C:\Documents and Settings\Default User\Local Settings\History" RD /S /q "D:\Temp\" <--"Deletes temp folder, type in the location of your temp folder" 2- حالا این فایل رو با هر نامی که می خواهید ذخیره کنید البته با پسوند " .bat " برای مثال " fastboot.bat " یا " deltemp.bat " 3- از منوی Start گزینه Run رو انتخاب کنید . 4- در Run بنویسید : " gpedit.msc " و روی ok کلیک کنید . 5- از پنجره باز شده در سمت چپ روی گزینه " Computer Configuration " کلیک کنید و سپس " Windows Settings " را انتخاب کنید . 6- بر روی گزینه " Scripts " دو بار کلیک کنید سپس " Shutdown " را انتخاب کنید تا پنجره ای جدید باز شود . 7- روی " Add " کلیک کنید و در پنجره باز شده آدرس فایلی که درست کرده اید را بدید و سپس روی " ok " کلیک کنید .

2 comments:

Anonymous said...

سلام،
از اينکه «ليست وبلاگهای به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتون به دوستان ديگه انتخاب کرديد متشکريم. با اينکه شما قادر به اضافه کردن لينک ما نبوديد، لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدی از اين طريق با وبلاگ شما آشنا بشند.
لطفاً در صورت امکان لينک ما را به وبلاگ خود اضافه کنيد، يا در نوشته‌هاتون به ما لينک بديد تا دوستان شما هم از خدمات رايگان ما استفاده کنند و زمينه آشنايی با وبلاگ‌های ديگر فراهم شود.

ليست وبلاگ‌های به روز شده

Anonymous said...

اگر آنچه درباره ی خوبی و بدی می گویند حقیقت داشته باشد ، پس زندگی من چیزی جز خطایی دنباله دار نبوده است . == ج.ب.ج