Monday, November 27, 2006

وبلاگ عصرونه یک ساله شد

سلام

تصميم گرفتم از امروز بنويسم ... البته اگه فکر میکنی از این وبلاگ های «عاشقانه آرام» و « الاهی فدات شم » و «ناناز میلاشی مهربون » راه انداختم سخت در اشتباهی ! از این قرتی بازی های تینیجری خوشم نمیاد ! از اینا که میگن : « امروز باز آسمون دلم ابریه ، کاش اونم منو دوس داشته باشه . یه شعر براتون مینویسم که عمق احساسم رو ببینی و تو، ای دختر بچه دبیرستانی شاید به من ایمیل بدی ... » البته گفته باشم ... اگه فکر میکنی از این وبلاگ های سیاسی نما ! واز کردم و میخوام بگم زنده بااااااد این و مرده بااااد اون یکی... سخت در اشتباهی ! از این دری وری ها خوشم نمیاد ! از اینا که میگن « ای ی ی ی ملت آگاه ایران به پا خییییییییییزید که بعله ! مملکت فنا شد تو بمیری ! » بازم گفته باشم ... اگه فکر کردی از این بچه خوشگل ها هستم که فکر میکنن هرچی بیشتر آبغوره بگیرن شیک تر میشن و یک سره تو تریپ « پنجره ای رو به دیوار» و « گور یخ زده » !! و این جور حرفا هستن .... سخت در اشتباهی ! از این جور چیزا هم خوشم نمیاد ! از اینا که میگن : « سایه سرد و سنگینم را به دنبال خودم میکشم همانطور که زنجیر گناهان آبا و اجدادیم بر پاهایم سنگینی میکند و به سوی هیچ میروم در تاریکی لزجی که به پوستم می چسبد . در دایره بی پایان هیچ میگردم تا ببینی که چقدر من با کلاسم ! تا ببینی من اصلا خود خود کافکا ام ... » اینجا من هرچیزی که حال کنم مینویسم . نه کمتر نه بیشتر . حوصله ادا اطوار دراوردن هم ندارم. همه چی . هر چی که دارم بهش فکر میکنم. هر چی که برام جالبه. ممکنه تو از خوندنش لذت نبری ... اما مطمئنا من از نوشتنش لذت میبرم. امید وارم اونقدر خوب باشه که دوست داشته باشی بخونیش ...یا حق !

... و در 7 آذر 1385 وبلاگ عصرونه متولد شد ! اویل کار اینجا بودیم روی پرشین بلاگ. من تنها می نوشتم. راجع به همه چیز! از آنجلینا جولی بگیر تا ماری جوانا های هلند و محصولات جدید و ...در همین حال دنبال یه نفر میگشتم که وبلاگ رو گروهی کنیم. به یکی دو نفر پیشنهاد دادم ولی نشد. تا اینکه بالاخره نوید پیدا شد و چه کسی بهتر از نوید. هم برادر زاده خودم بود و هم کرم اینترنت و کامپیوتر. من مطالب مورد علاقه ام رو مینوشتم و نوید راجع به گوگل و فایرفاکس و جنبش اپن سورس! آش شله قلم کاری بود ... اما خوب بود. بعد از یه مدت من افتادم گیر امتحان های دانشگاه. سال آخر بود و ... من دیگه مطلبی ننوشتم. چند روزی وبلاگ خوابید تا اینکه نوید دست به کار شد و با جدیت بیشتری مطلب نوشت. وقتی که امتحانام تموم شد و برگشتم پای کامپیوتر، دیدم عجب ! عصرونه شده وبلاگ IT و طرفدارای خاص خودش رو هم پیدا کرده. گفتیم حالا که داره اینجوری خوب پیش میره خوب بذار بره ! من کمتر پست میزدم و بیشتر تماشا میکردم. اون گوشه کنار ها هم نتایج وبگردی هامو بصورت "لینک های جالب امروز" مینوشتم. یواش یواش عصرونه راه خودش رو پیدا کرد و اومد جلو تا امروز. امروز هم در سالگرد افتتاح عصرونه، احساس میکنم راهی که باید طی بشه پیدا شده و داریم توی همون مسیر قدم بر میداریم. البته معترفیم که کاستی هم داریم اما در کل من راضی ام. خدا کنه دوستانی که به اینجا سر میزنن هم راضی باشن.

30 comments:

فهرست وب ایرانی: نمابه ها said...

تبریک

........
خبرخوان مستقل تارنگارهای پارسی
تارنگار شما را
بدون سانسور
به صورت اتوماتیک
بر روی بزرگترین خبرگزاری مستقل پارسی زبان "آژانس خبری کورش"
بازتاب میدهد
تا آنجا که به " ابجاد رابطه اینترنتی" مربوط میشود،
نصب لوگوی "فهرست وب ایرانی: نمایه ها" ،
اصلا و ابدا
"الزامی"
نیست
http://www.cyrusnews.com/news/digaran/?limit=100
فهرست وب ایرانی : نمابه ها

soooot said...

سلام
اولندش که تولد وبلاگمون مبارک باشه ، الهی
دومندش که اولای پست رو که داشتم میخوندم گفتم این بچهه تا نیم ساعت دیگه از طبقه شونصدم خودش رو ضمیمه آسفالت خیابون میکنه یه مهر باطل شد هم میزنه روش ، خدای نکرده
عجب افکار جنون آمیزی داشتی هاااااااا
خدا رو شکر که نوید رو وسط آنجلیا جولی و ماری جواناهای هلند کشف کردی وگرنه الان به جای تبلیغ فایر فکس اون گوشه تبلیغ مافیای ایتالیا بود
به خاطر زحمتهایی که میکشید هزار هزار بار ممنون
الهی یه روز برسه که عصرونه جای صبحونه و نهار و شام همه رو بگیره ، الهی

mohammad said...

سلام
منم تبریک میگم
انشالله که همیشه
موفق باشی
یاعلی

رها said...

سلام ... خواستم سالروز تولد وبلاگتون رو تبریک بگم. شاید چند ماه بعد از متولد شدن وبلاکتون خواننده دایمی اون شدم و بارها و بارها از مطالب مفید و ارزنده شما استفاده کردم. و مهم تر از اون وقتی که به راهنمایی احتیاج داشتم می تونستم از کمک شما مطمئن باشم.

همواره موفق باشید

ali.pb said...

تبریک می گم....
انشالله همینطوری کارتون رو ادامه بدین...

راستش من همیشه از مطالبتون لذت می برم... و سعی می کنم کمال استفاده رو ازشون ببرم...

منتظر مطالب و نوشته های شما هم هستیم...

زیر خط IT said...

تبریک میگم

Hamid said...

سلام، وبلاگ خوبی دارین ... تقریبا همیشه میخونمش

موفق باشین

Jumper said...

یکسالگی مبارک و خسته نباشین.
وقت و حوصله‌ای که می ذارین قابل تحیسن کردنه
شاد و موفق باشین.

ala said...

تبريك! عصرونه هميشه عالي بوده، ممنون...

Anonymous said...

مبارکه ایشاللا 10 سالگی

Anonymous said...

من هر روز میام اینجا. واقعا دستت همگی درد نکنه. مطالبت همیشه جالب هستن

Anonymous said...

سالروز تولد عصرونه با محتوای خوب ومفیدش مبارک باشه
دستت درد نکنه نوید جان
از طرف وبلاگ نرم افزارهای روز
موفق باشید
عرفان

مهدي said...

مبارك باشه - ميگم وقتش نشده عصرونه مستقل بشه !!!

saeid.azimi said...

با سلام خدمت نويد عزيزم و عموي عزيزش
من هم تبريك ميگم و دعا مي كنم وبلاگتون روز به روز بهتر بشه.

Mohammad said...

تولد عصرونه رو تبريك مي گم

S.Razi said...

تولدت مبارک
خسته نباشید خیلی توپه
Only Open Source.

پژمان said...

سلام
عصرونه یکی از بهترین وبلاگهایی که من می خونم و مطالبش بسیار با کیفیته. امیدوارم در انتخاب مطالب، نگارش و طراحی سایت و استفاده از وب هر روز بهتر از دیروز باشید.

Anonymous said...

mobarak bashe./mesbah

Anonymous said...

سلام دوستان
خسته نباشین
تبریک میگم ما هم از زحمات شما استفاده می کنیم
جا داره اینجا صمیمانه تشکر کنم

Anonymous said...

سلام

آقا اين يكساله زحمت كشيدي و ما هم خيلي استفاده كرديم اينكه تونستي يه وبلاگ رو به اين خوبي بچرخوني نشون ميده كه يك مدير واقعي و آدم خوش ذوقي هستي

موفق باشي

یاسر said...

بچه واقعا خسته نباشید
من میدونم که آماده کردن مطالبی در این سطح چقدر سخت و انرژی بر هست
خداقوت
ollyo

ali said...

سلام...
مثل همیشه نظر میدم ولی نمی دونم چرا اینقدر نزدیک به هم فکر می کنی
چون منم مثل تو یا تو مثل بیشتر واقع گرا
هستیم تا احساس گرا...
منم تو یاهو360بر خلاف همه
که حرفای عاشقونه میزنن
هرچی عشقم بکشه مینویسم و
کاریم به حرفای بقیه ندارم.
باز هم از وبلاگ به روزت
تشکر میکنم
موفق باشی.
open source=open mind.

zoha said...

دست نويد درد نكنه پس:)

میثاق said...

تبریک می گم
تو این 5-6 ماهی که با عصرونه آشنا شدم واقعا از مطالبتون استفاده زیادی کردم...
هردوتون موفق باشین.

مهدی said...

تبریک می گم . من همیشه وبلاگ تو می خونم . خیلی عالیه .

Bamdad said...

برادران عزیز حمیدو نوید آقا خیلی تبریک ! ان شا الله هم خودتون هم وبلاگتون 200 ساله شن! :d

مرتيكه said...

نه خداييش ميخوام بدونم يعني حالا كه يكساله شدديگه نبايد بروز بشه؟

Anonymous said...

منم همین که مرتیکه گفت رو میخواستم بگم ، تولد تون تموم شد حالا نمیخواین بیاین روی روال رو به روز کنید .

منتظریم .

مرسی

hamed said...

aval az hame 1 sale shdane lbog ro tabrik migam dovam man be onvan 1 binande kamelan raziam 3vom ma taze karim va beshoma lnk dadim mamnoon misham ke be ma link dahid

Anonymous said...

داری به ویلاک محبوب من گند میزنی تو دیکه سر و کلهات از کجا پیدا شد با اون جملات مسخرت.
نوید جون یه وبلاگ دیگه بزن و مثل همیشه به روز باش.