Tuesday, September 19, 2006

مکاشفه

دوستان من این روزا دچار یه تحول شدم. میدونید به یه نتایجی رسیدم توی زندگی که واقعا خودم هم دارم شاخ در میارم. شاید جاش تو وبلاگ عصرونه نباشه، اما چه میشه کرد. باید چیزهایی رو که فهمیدم با شما به اشتراک بگذارم که من لال از دنیا نرم و شما جاهل ! من تا چند روز پیش قصد داشتم که در آینده از ایران برم. اما فهمیدم که اگه برم اونجا حتما ایدز میگیرم و شکی هم درش نیست. البته اگه یک زن بی ریخت داشتم که میتونست با دعا کردن منو معالجه کنه خوب بود اما حیف... من فهمیدم که اگه دختر بودم هیچ وقت نباید با کسی دوست بشم چون حتما اون آدم بدی از آب در میاد و منو با بچه ام تنها میذاره و میره و من مجبور میشم که بلند شم برم تا لب مرز بچه ام رو به دنیا بیارم و کله ام بخوره به دیوار و اینا. پس چه کاریه ؟ دوست نمیشم با هیچ پسری. من فهمیدم که اگه دختر بودم باید چادر سرم کنم و هر شب برای هرکی که گیرم اومد گریه کنم و هر شب با حالت روحانی عجیبی نماز بخونم و دوربین دورم بچرخه. اونجوری دختر خوبی میشم و شوهر مهندس و خوشگل و قدبلند گیرم میاد. به این نتیجه رسیدم که اینجوری دختر خوبی باشم بهتر از اینه که پیاده برم سر مرز بچه بدنیا بیارم. خدایی ! من فهمیدم که آدم پولدار ها بد هستن همه شون. تازه اگه آدم پولدار باشه و پولدوست باشه سکته میکنه. پس چقدر خوبه که من پولدار نیستم. وای من قانع شدم که باید فقیر بود. خدایا شکرت. من فهمیدم که اگه بعدا دختر داشتم، نباید به آدم سیگاری بدم. چون آدم های سیگاری همه شون بد هستن و وقتی من رو ویلچر بشینم میان منو هی می چرخونن تا سرم گیج بره. من فهمیدم که اگه دختر باشم و از شوهرم طلاق گرفته باشم نباید با دوستام تو خیابون بلند بلند بخندم و سوار 206 بشم. چون در اون صورت من زن بدی هستم و آخر هم کشته میشم. من از زندگی این رو هم فهمیدم که 46 درصد گرمای خونه از پنجره ها میره بیرون.... آدم چه درس ها که از زندگی نمی آموزه. خدایی !

16 comments:

Elham said...

salam,vaghean k adam too raz o ramze khelghat mimoone k che chiza b adam miamooze ! man b joz ina ye chize dige ham az zendegi amookhtam k alave bar masrafe behineye sookht,energye hastei ham haghe mosalame mast !

Amiri Fard said...

bezarid man ham amookhte ham ro az zendegi begam :
man amookhtam ke dige hich vaght serial haye irani ro nabinam , chon bad amoozi dare . khosoosan narges ...

MJAM said...

agha hamid harfe dele mano zadi!man bishtar az hame be oon mohandes gaziye! alghemand boodam!
endesh bood ...! :)))))))

Anonymous said...

از مطالب مفیدت بهره بردیم.

Anonymous said...

فقط جون هرکی دوس دارین سیاست ودرسای اخلاقی رو توی سایتتون مطرح نکنین خسته شدیم از بس شنیدیم :(

Anonymous said...

نوید 50 تا مطلب در مورد آی تی وموضوعات مرتبط میده،تو هم هی بیا گند بزن.
عزیز اگه میخوای جفنگ بنویسی یه وبلاگ بزن به اسم ناهار،هر چی خواستی برو توش بنویس.

Anonymous said...

نرگس تمام و شد و روسیاهی به صدا و سیما ماند .

ما از این داستان نتیجه گرفتیم که : آدمهای سبیلو مثل همیشه آدم بده قصه اند ( مثل شوکت ) . و آدمهای ریشو آدم خوبه قصه ( سعیدی و دوستان و از ان طرف هم اسماعیل ) .

سیگار کشیدن کار آدمهای بد است ، هر چند نتوانند حتی یک نخ سیگار را هم تا آخر بکشند و همیشه یا خاموش در کنار لب شان باقی می ماند و یا هم در آخرین لحظه آن را پرت میکنند ، مبادا که بد آموزی شود و بچه های بیگناه بدانند که سیگار هم کشیدنی است ...(مجید )

دختر های چادری همیشه خدا خوب هستند و دختر های مانتویی همیشه در معرض خطر و اشتباه ...

و دست وسط اینکه ا ن ر ژ ی ه س ت ه ای ح ق م س ل م ماست و در اینباره اصلا با کسی شوخی نداریم ، حتی جنابعالی .

و چند نتيجه ديگه :
1- در مورد بيماري زود قضاوت نكنيد و حتما به دكتر مراجعه كنيد
2- اين دنيا دار مكافات است و ادم بدها دير يا زود تقاص كارهاي زشتشون رو ميدن مثل شوكت
3- كساني كه دنبال پول شوكت بودن يه جوري سرشون به سنگ خورد مثل مجيد و نسرين
4- مواظب باشيد زنتون رو سه طلاقه نكنيد و همون يه طلاقه كافي است تا بشه رجوع كرد مثل نسرين و بهروز
5- نيروي انتظامي مهربانترين و باهوش ترين افراد رو در اختيار داره
6- در كشور ما ميشه زن شوهر مرده بود و با خياطي و گل دوزي دو دختر رو بزرگ كرد و به دانشگاه آزاد فرستاد و خرج دانشگاه آزاد بسيار نازل است
7- ميشه پول يه ساندويچ و تاكسي رو نداشت ولي حتما اتاق خواب ادم داراي تخت و مبله باشه
8- از اينكه دختره دوست پسر داره زياد سخت نگيرين چون ممكنه مثل نسرين و بهروز نيتشون خير باشه
9- تهيه جهاز براي دخترهاي دم بخت اسونترين كارها در كشور ماست
10- ميشه به زور و يا با تتميع قسمتهايي رو به فيلم اضافه كرد مثل نماز خوندن نرگس و يا انرژي هسته اي
و....

sajad said...

خدایی کلی حال کردم دمت خیلی خیلی گرمه داداش این بهترینی بود که در مورد اون یارو سریاله خونده بودم با اجازه یا بی اجازه سرم نمی شه کامل کپی می کنم توی وبلاگم
موفق باشی

حرف زيادي said...

بهر حال يا بايد سيروس مقدم فيلم به خورد ما بده يا سامان مقدم..وگرنه ميميرن

Anonymous said...

آره تازه نکته باحالش اینجاست که تو قزوین هر وقت سریال نرگس شروع میشه میگن بچه ها بیاین که بهروز شروع شد

behnam said...
This comment has been removed by a blog administrator.
hesam said...

agha boro inja bebin che khabare harooz
http://itonline.myblog.ir

گلادياتور said...

نويد جان از همون روزي كه تو بلاگم برام كامنت گذاشتي براي تبادل لينك، عصرونه رو دنبال ميكنم.

واقعا يكي از اون وبلاگهاي كه بايد گفت: هر روز بهتر از ديروز!

يعني وقتي كسي اين وبلاگ رو دنبال كرده باشه و يا ارشيوش رو از اول تا تا الان بخونه متوجه پيشرفت محسوس اين وبلاگ در زمينه توليد محتوا ميشه.

بهت تبريك ميگم. اميدوارم اين روند همينجور ادامه پيدا كنه. و مثل من دچار وبلاگ زدگي نشي و افول نكني!

موفق باشي.

گلادياتور said...

در ضمن قالب جديد هم بهت تبريك ميگم. خيلي خوب شده، سبك و ساده. فقط اون نوار بار بلاگر هم يا رنگ خاكستريش رو انتخاب كن كه به قالب بخوره يا برش‌دار.

hamoogle said...

سلام دوست عزيز
من به يك دعوت نامه پرشين گيگ احتياج دارم.راستش اول مهر تولد دوستم هست.مي خوام بهش هديه بدم.شما مي تونيد به من كمك كنيد.خيلي ممنون ميشم.لطف مي كنيد

Anonymous said...

بلاگ نما یک سیستم تبادل لینک واقعی بین وبلاگها برای جذب بازدید کننده بیشتر است.
با ثبت نام در سايت لينك مطالب وبلاگ شما هر روز در تمامي وبلاگهاي عضو ، بصورت رايگان نمايش داده ميشود. در اين سيستم نسبت x : x وجود ندارد . تنها اولويت به روز شدن وبلاگ شماست.
همین حالا ثبت نام کنید و بازدید کننده های وبلاگ خود را ده ها برابر کنید
http://www.parsblogger.com/tools/